"Promise me you'll always remember:
You're Braver than you Believe,
and Stronger than you Seem,
and Smarter than you Think."

Monday, June 27, 2011

Herbalife Business Opportunity: Kenapa saya pilih Herbalife?

Jadi, kenapa saya pilih Herbalife? Antara faktor utama kenapa saya join business Herbalife kerana Herbalife adalah business yang sangat murni di samping dapat menjana pendapat yang tinggi untuk diri sendiri. Saya sangat gembira melihat mereka yang mengambil Herbalife berjaya mendapat keputusan produk yang mereka ingini. Saya ada degree dan sekarang mempunyai kerjaya dalam bidang IT dengan pendapatan yang memuaskan. Menghadap komputer tiap-tiap hari. Rasa macam tak de kehidupan pon ada. =D

Jadi bila kawan saya memperkenalkan saya pada Herbalife dan bagaimana sistem Herbalife beroperasi, hati saya terus tertawan. Alhamdulillah saya betul-betul rasa Allah sedang membuka pintu rezeki dan menunjukkan jalan kepada saya; supaya saya ada pilihan untuk mencuba bidang kerjaya yang lebih mencabar, murni dan insyaAllah mampu memberikan pendapatan yang infiniti selagi kita berusaha sebaik mungkin.

Saya rasa sangat tenang dan puas bila ada pelanggan yang datang kepada saya menangis, tak putus-putus mengucapkan terima kasih kepada saya kerana berjaya mengubah fikiran mereka dan memujuk mereka untuk join Herbalife. Tanpa Herbalife, mereka tidak mungkin secantik ataupon sesihat sekarang, semuanya di atas kuasa Tuhan, insyaAllah... Yang saya pasti, walaupon saya akan terus berkerja dalam bidang IT sampai jadi pakar pon, tiada orang akan tiba-tiba datang kepada saya mengucapkan ribuan terima kasih. =D Lain lah kalau saya seorang doktor. Tapi, siapa lah saya dalam bidang IT ni nak dapat jadi doktor... -______-""

Ini adalah korporat video Herbalife. Ambil masa anda menonton video 3 minit ini dan jangan lepaskan peluang untuk menjadi wellness coach. Stay healthy and wealthy with Herbalife!

 

 

Fakta-fakta tentang herbalife (as at 2010) yang saya boleh ringkaskan ialah:

  • Produk ini Halal. Terbaik!
  • Bermula pada tahun 1980, Herbalife sudah bertapak lebih 30 tahun lamanya. (Okay, calculator aku tulis 31 tahun.)
  • Diterajui oleh CEO sekarang, Michael O. Johnson (Ex-CEO Walt Disney); beliau mengambil keputusan untuk meninggalkan bidang produksi itu kerana beliau nampak potensi Herbalife ini adalah sangat besar. Tentulah juga ada faktor utama tersendiri beliau memilih Herbalife.
  • Sudah penetrate lebih dari 70 negara. Dengan menjadi pengedar sah Herbalife, anda sudah ada lesen untuk berniaga di kesemua 70 negara ini. Hebat!
  • Terdapat sekurang-kurangnya 70 juta pelanggan yang berpuas hati disekeliling dunia dengan hasil yang Herbalife telah berikan.
  • Pada tahun 2010 sahaja telah mencatatkan jualan sebanyak USD 4.3 billion.
  • Tersenarai pada papan utama NYSE. (Dengan kata lain, potensi Herbalife ni adalah sangat tinggi. Ni dah NYSE dah ni. Bukan setakat BSKL je!)
  • Salah seorang saintis yang menjadi sebahagian daripada Herbalife Nutrition Advisory Board (NAB) adalah Prof Louis Ignarro; Ph.D., Nutrition. Beliau adalah seorang saintis pemenang anugerah nobel.

Jadi tunggu apa lagi, lelaki ataupon wanita, tua ataupon muda, ahli professional ataupon mengganggur; semua orang pon boleh menjadi pengedar sah Herbalife. Mari kita bersama-sama melahirkan masyarakat yang sihat! Hubungi saya segera di talian 013 3923019 / 010 8249392.

Anda juga boleh email saya di:

huzaifah.uiam@yahoo.com

atau add saya di facebook:

http://www.facebook.com/ahmad.huzaifah

1 comments:

Two thumbs up for u! What a great info u have in here :) love the way u present it. Easy to understand

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More