"Promise me you'll always remember:
You're Braver than you Believe,
and Stronger than you Seem,
and Smarter than you Think."

Tuesday, February 21, 2012

Investment Projection with Herbalife

Untuk mereka yang berminat, kami ada beberapa plan dan cadangan supaya anda boleh berjinak-jinak dengan Herbalife, samada untuk perniagaan ataupon hanya sekadar product lover. Apa2 pon, yang terbaik ialah dengan berdaftar untuk menjadi ahli Herbalife terlebih dahulu. Dengan menjadi ahli, anda akan layak untuk menikmati 25% diskaun atas setiap pembelian produk herbalife.

Mereka yang berdaftar akan diberikan International Business Pack (IBP). Harga IBP ialah RM 98. Dalam beg ni ada maklumat lengkap tentang Herbalife, termasuk borang pendaftaran. Setiap orang yang berdaftar akan diberikan unique ID.

 

IBP

IBP

Harga Formula 1 dan Tea Mix selepas 25% diskaun

 

Jika anda betul-betul serious nak sihat, turun, atau tambah berat. Kami sangat cadangkan anda beli secara pukal. Bermaksud, anda pasti mahu makan nutrisi Herbalife buat jangka masa yang lama. Mereka yang membeli secara pukal akan layak untuk dapat diskaun yang lebih tinggi sehingga 50% diskaun! =)

After 35 - 50 discount

Untuk mereka yang berminat untuk buat business, anda juga boleh jual produk Herbalife kepada rakan-rakan anda yang mahu sihat macam anda. Untuk tahu lebih lanjut, anda boleh hubungi saya di 013-3923019. Saya sedia membantu untuk menjawab persoalan dan kemuskilan anda. =)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More