"Promise me you'll always remember:
You're Braver than you Believe,
and Stronger than you Seem,
and Smarter than you Think."

Saturday, June 11, 2011

Mega HOM, Hotel Grand Paragon Johor Bharu

Pukul 3 petang, hari Khamis. My upline suddenly called and bagitahu akan ade Mega HOM kat JB. Okay, bile? Dia cakap, "Malam nie." OMAIGOD! Naper la kau bagitahu last minit... Lepas tu senang2 je suro aku ajak satu ofis adooooii...

Tapi aku xnak putus asa. Aku tetap ajak Usha and Farhana join. They are my first and second customer/downline. Alhamdulillah Usha memang sentiasa free. She always hav nothing to do at home. Tapi Farhana xdapat datang. It was expected. Sape la sgt yg boleh pegi kalau diinform last minit. Tak pe la. Jangan down. Yang penting, aku sendiri kena wajib datang.


*******

 

Sampai sana pukul 8pm dengan Usha. Majlis baru sahaja bermula. Wow. Ramai kot orang. xsangka ade org seramai ni datang kat event Mega HOM JB. Speaker malam ni; Hj Allen Peter. Lagi wajib aku datang. Kami panggil dia Uncle Allen. Uncle Allen really pays attention to all his downlines.


 

Uncle Allen > Amalina > Maryam > Farah > Hidayah > Mira > Aku


Ok. Aku rasa aku dah xde miss mane2 upline kot. gagaga! (Kalau miss, aku akan tambah kemudian k? xD) Aku dengan Usha betul2 pakai peluang yang ade time tu untuk networking. Kami bertegur sapa dengan beberapa Malays yang high spirited. Diorang memang share general info pasal marketing plan diorang. Tapi... xlama lepas tu diorang ajak kami masuk team diorang. Sorry miss, I have a good team, and I believe in them, although mereka sumer nun jauh tinggal di KL. =)

Event habis pukul 10.30pm. My upline says, pegi jumpa Uncle Allen dan luahkan semuanya pada UNcle. Bila aku bagitahu je aku downline is Mira, he was very excited. He spent 1 hour with us (until 11.30pm) for more sharing and motive us. It was our priceless moment. Sangat sedih sebab Farhana xdapat join kami pada malam itu. Dah la event macam ni kat JB julung2 kali diadakan. So many things yang aku baru tahu pada malam itu. Baru tahu jugak aku boleh dapat tau pasal sumer event herbalife melalui myherbalife.com. So lepas ni tak de la aku asyik nak contact upline aku untuk dapatkan update herbalife. Dah la pelupa!

Terima kasih Uncle Allen for your sharing and personal time. Ill do my best and I wont let you down....

*******

Isnin ni nak timbang Usha dan Farhana lagi. Hope they will lose some weight. (Cuak!)

1 comments:

In your journey to success, when you faced with an obstacle, never stop there. Overcome it and move on to find another one. Life is about finding obstacle over and over and over... the more you faced them, the more successful you become.

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More