"Promise me you'll always remember:
You're Braver than you Believe,
and Stronger than you Seem,
and Smarter than you Think."

Wednesday, June 29, 2011

Mereka Gembira dengan Hasil mereka Perolehi

Herbalife bukan sahaja boleh gunakan untuk turunkan berat semata-mata, Herbalife juga boleh menaikkan berat badan dan dapat mencegah anda daripada menghidap penyakit-penyakit yang tidak diingini, InsyaAllah. Konsepnya mudah sahaja. Herbalife ialah makan yang tiada bahan chemical. Betul-betul hanya mengandungi nutrisi semata-mata. Ini lah yang anggota badan kita betul-betul perlukan. Baru anda akan lambat lapar dan masih sentiasa bertenaga sepanjang hari.

Bagaikan sebuah pokok yang layu diberikan baja terbaik dan jumlah air yang optimum. Air tidak cukup dan baja yang tidak berkualiti akan memberi hasil yang tidak memuaskan untuk jangka masa panjang. Buah akan nampak kotor atau pon pokok tak banyak berbuah.

Mari kita lihat slide yang saya dapat kumpulkan dibawah. Ini adalah actual testimoni dari mereka sendiri. Some of them adalah kawan-kawan rapat saya sendiri. Hasil produk memang sangat menakjubkan. Susah nak percaya mereka sekarang makin cantik dan handsome dengan hanya mengamalkan pemakanan nutrisi Herbalife. Marilah join Herbalife. Saya sangat-sangat gembira jika saya dapat membantu anda semua mendapat produk result yang anda mahukan. InsyaAllah... =)




Untuk maklumat lebih lanjut, Hubungi saya sekarang di talian:

013 3923019 / 010 8249392

Atau email kepada saya di:

huzaifah.uiam@yahoo.com

 

1 comments:

Tstimoni saya ade dlm slide ni!!! Hehe excited. Seriously, klu lh sy tk jumpe herbalife, mesti skrg org masih teka umur sy lebih tua dr usia. Sedihh sgtt. Alhamdulillah skrg, org asyik teka muda dr usia :) sbb herbalife ni makanan seimbang yg hi-nutrition but low-calories. So, bukan weight loss je kita dpt, kita dpt sihat n cantik jgk. Thank u allah u make me found herbalife :) sy dah mkn herbalife 2 thn stgh, dan sy akan makan herbalife smpai hujung nyawaa insyaallah!!! Sygggg sgt sgt Herbalife

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More